﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Paradismal﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.8 (40 Ratings)﷯﷯55 Grabs Today. 16729 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯
﷯Preview﷯﷯ | ﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯Dirty﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 3.8 (49 Ratings)﷯﷯55 Grabs Today. 11881 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Preview﷯﷯ | ﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Inst BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 18, 2009

Pantai Bukit Kluang

Setelah lamanya aku tidak menjejaki kakiku di Pantai Bukit Kluang,arinie tibalah aku di saner.Dah banyak perubahan berlaku disana,last aku pegi rasanyer 5 tahun lepas gamoknyer.Seperti sedia maklum banyak aktiviti2 yang berlangsung kat Pantai ni,antaranya Jambori Asia Pasifik.Last time aku pun pernah berkhemah kat sini masa join Persatuan Bulan Sabit Merah.Petang tadi sempat gok aku bersama adik2 family berkunjung ke sana,ramai toi orang sekarang nie
Syazwan ngan mak sedaranye Cek Teh ngan Cek Chik

Posing maut kami bertigaaa.

Bukit Kluang yang comel lote

Siap ada tangga kayu jati lagi,seronok toi la

0 comments: